wtorek, 21 kwietnia 2015

Fioletowe pudełko ślubne - exploding box


Kiedyś...dawno temu robiłam małe pudełeczko. O ile mnie pamięć nie myli, było na urodziny. Mój drugi raz w temacie boxów jest prezentem na ślub. Pudełeczko ma wymiary 10x10cm. Po rozłożeniu 30x30 cm. Za białymi kółkami są ukryte kieszonki na pieniądze.

 

Drewniane dekory pochodzą ze sklepu Eko-deco. Te misie to chyba moje ulubione drewniane akcenty :)

 
Pudełko zgłaszam na wyzwanie Ślub w 123scrapujTy.

http://123scrapujty.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-62-slub.html

 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

4 komentarze:

  1. Piękne jest. Podoba mi się konsekwencja kolorystyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocze pudełko :) I fajnie, że fioletowe, choć to ponoć nie ślubny kolor. Dzięki za udział w wyzwaniu 123 scrapuj Ty.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...