środa, 29 kwietnia 2015

Fioletlove - motyle i kwiatki z papieru czerpanego


Idealna karteczka dla Mamy, która jest miłośniczką fioletu i motyli. Kwiatuszki robiłam ręcznie z papieru czerpanego. Bukiecik z żółtych kwiatuszków już też przygotowałam :) Robienie kwiatków wciąga...


Kartkę zgłaszam na  następujące wyzwania :) 
 
http://altair-art.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-6-motyle.html
 
http://art-piaskownica.blogspot.com/2015/04/hej-w-tym-miesiacu-wyzwania-beda.html
 
 
http://www.scrapgangsterki.blogspot.com/2015/04/wyzwanie-91-mapka.html

 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

9 komentarzy:

  1. kurcze takie piękne kartki tworzysz :) Aż nie mogę się napatrzęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna :))) Uwielbiam fiolety, więc skradłaś moje serce :)) Trzymam kciuki za wygraną w wyzwaniach :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna karteczka. Świetnie dobrane kolorki :) Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Całość prezentuje się pięknie! Bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Urocza :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu AltairArt :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kartka w cudnych kolorach :)
    Dziękuję za udział w scrapgangowym wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna! Podziwiam kwiatuszki :)
    Pozdrowienia od Scrapgangu!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...