sobota, 28 marca 2015

Pomysł na dekoracje świątecznego stołu - kieszonki na sztućce i obrączki na serwetki


Pamiętacie moje gniazdka z jajeczkami na wielkanocnej kartce? Postanowiłam użyć tego samego motywu do dekoracji stołu. Zrobiłam kieszonki na sztućce z piękną koronką i gniazdkami. Baza jest ze złotej tektury falistej. Dzięki temu kieszonka jest sztywna i mocna.


W podobnym stylu powstały obrączki na serwetki. Mogą tworzyć komplet z kieszonkami na sztućce lub być dla nich alternatywą. Serwetkę trochę mało fotogeniczną znalazłam, ale za to w klimacie wielkanocnym :) A Wy jak dekorujecie swoje świąteczne stoły?

 
EDIT: Znalazłam kremową serwetkę. Chyba teraz całość prezentuje się lepiej, prawda? :) 
 


Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

1 komentarz:

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...