sobota, 21 marca 2015

KOKOKOlejna kartka wielkanocna i kurs na kurę w trzech prostych krokach

 
Jajeczka styropianowe znowu w akcji. Chyba je polubiłam. Do tego pióra, chmury i kura na grzędzie. Mój przepis na niebanalną wielkanocną kartkę z humorem. A taką kurkę możecie zrobić w szybki
i bardzo prosty sposób.
Krok 1. Wycinamy potrzebne elementy: koło, owal i pięć kwiatków (w tym jeden mniejszy). Ja posiłkowałam się wykrojnikami. Kształt tych kwiatków idealnie podpasował mi na grzebień, dziób oraz pazury dla mojej kury, które ostateczną formę przybrały w następnym kroku. 


Krok 2.  Wycinamy pazury, dziób i dodatek przy dziobie (nie mam pojęcia jak to się fachowo nazywa). Jednym cięciem z koła zrobiłam korpus i skrzydło. A z owalu powstała nam głowa i połowa skorupki jajka. No przecież nic nie może się zmarnować :)


W kroku 3. wszystko dopasowujemy, kleimy i cieszymy się gotowymi kurami.




Kartkę wielkanocną z kurą i jajami zgłaszam na wyzwanie w Dream Craft.

http://my-dream-craft.blogspot.com/2015/03/wyzwanie-1-wielkanoc_12.html

Oraz na wyzwanie w Craft Bar nr 17 "Wiosna z jajem".

 
 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

7 komentarzy:

  1. Bardzo pomysłowa kartka i świetny kursik na kurę :))). Dzięki :))).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest, z miejsca wywołuje uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ale jak ja wyslac...chyba w pudelku nie w kopercie...zawsze sie nad tymi przestrzennymi kartkami nad tym zastanawiam?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dużo warstw to pewnie, że pudełko niezbędne :)

      Usuń
  4. Przesympatyczna interpretacja wiosny z jajem. Dziękuję za udział w wyzwaniu dla CraftBaru.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka :) I genialny pomysł na zrobienie kurek :) Dziękuję za udział w wielkanocnym wyzwaniu Dream Craft :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...