wtorek, 24 marca 2015

Kartka miłosna Paris i ręcznie robione kwiaty z papieru


A u mnie znowu Paryż i wieża Eiffla. Tym razem jednak malowana grafika na pięknych papierach UHK. Kwiatki ręcznie robione z papieru Canson. Tuszowane, spryskane wodą i gniecione. Listki również produkcja własna - nożyczkowa z papieru czerpanego. Jakoś nie mogę znaleźć idealnych listków wykrojnikowych. Wczoraj jednak zrobiłam zakupy, tak chyba na następne pół roku (zarówno kwotowo, jak i ilościowo przedobrzyłam). Będzie się działo...papiery już uporządkowałam, co by móc potem gdzie bałaganić ;)



 
 
Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

3 komentarze:

  1. Ależ romantyczna kartka! no i cudne kwiatki, ślicznie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) powiem, że sztuka gniecienia kwiatków do najprostszych nie należy. Cały czas się uczę :)

      Usuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...