środa, 18 lutego 2015

Flower power, czyli produkcja kwiatów z papieru czerpanego


Zaopatrzyłam się w wykrojniki. Do tego kupiłam papier czerpany. Tym samym otworzyłam linię produkcyjną ręcznie robionych kwiatów. Z jednego arkusza papieru czerpanego wyszło mi sześć kwiatków o średnicy mniej więcej 5 cm. Czyli całkiem spore :) Robiłam je w podobny sposób jak kwiaty bez wykrojników. Jak Wam się podobają? 



Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

4 komentarze:

  1. super kwiatki ja niestety nie mama maszynki , ani wykrojników

    OdpowiedzUsuń
  2. Bez wykrojników też da radę :) widziałaś już ten wpis? http://yagoshkaart.blogspot.com/2014/10/nowy-kurs-na-kwiaty-bez-wykrojnikow.html
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez nie mam wykrojnikow , ale popróbuję bez....

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są, cudną mają fakturę i kształt :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...