środa, 14 stycznia 2015

Sizzix Big Shot - tak spełniają się marzenia


Już dawno chciałam pochwalić się Wam moim nowym nabytkiem, ale zawsze wypadało coś ważniejszego. Dzisiaj jednak nadszedł ten dzień. Przedstawiam moją super maszynkę do wykrojników Sizzix Big Shot. Do tej pory jestem very excited. Co prawda samych wykrojników mam niewiele. Bo jakby nie było trochę kosztują. Ale jak widać na poniższym zdjęciu były już wypróbowywane dosyć intensywnie. 


Do tej pory wycinałam kwiatki bez wykrojników. Teraz mam okazję spróbować z. Trochę już poczyniłam kwiatków, ale muszę się wprawić, poeksperymentować i ewentualnie dokupić typowo kwiatowych wykrojników. To chyba wciąga...



Najbardziej jestem zauroczona tymi wzorami. Serwetki, baloniki, liście...no cud miód. Jedyna trudność polega na tym, że jak potrzebujemy pięć baloników to tyle razy musimy robić tzw. kanapki i kręcić korbką. Jednak warto. A te napisy z Craft Passion są po prostu fantastyczne. Do tej pory jestem zadowolona z zakupu. I zaczynam oszczędzać na następne wykrojniki :) Cóż... Jedni kolekcjonują buty, albo torebki, inni szaleją na punkcie wykrojników.


A czy ktoś z Was posiada takie urządzenie lub planuje zakupić? Będę wdzięczna za wszelkie spostrzeżenia, sugestie, namiary na ładne wzory itp.

Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

8 komentarzy:

  1. Super urzadzenie...na pewno i mi by się przydało, bo kartki z czegoś robic trzeba a ja nie dośc,ze zielona to nic takiego nie posiadam,pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez maszynki także da się wyczarować cuda :) ale nie powiem...ten gadżet czasami ułatwia pracę

      Usuń
  2. Widzisz ja bardzo długo się zastanawiałam co kupić i padło na samą wytłaczarkę / taka w formie torebki/ a to wszystko, że ja robię w technicce pergaminowej i co najwyżej potrzebuję czasami wytłoczenia , życzę by urządzenie się nie psuło i coraz więcej wykrojników

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście przy pomocy tej maszynki też można wytłaczać :) tylko oczywiście wiąże się to z zakupem folderów do wytłaczania, albo też specjalnych mat do wykrojników.

      Usuń
  3. Wspaniale :D Cieszę się razem z Tobą!! :D I nie mogę się doczekać nowych prac :))
    A co do wykrojników - faktycznie kupowanie uzależnia ;))) Ale warto kupować np. na poświątecznych wyprzedażach. Bywa wtedy o kilka złotych mniej :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyprzedaże są suuuper :) dzięki za miłe słowa

      Usuń
  4. Ależ masz dużo fajnych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gadżeciara ze mnie okropna :) byle tylko potem nie kurzyło się na półce...

      Usuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...