czwartek, 29 stycznia 2015

Pudełko po herbacie w nowej odsłonie


Też tak macie, że nie wyrzucacie fajnych pudełek po zużytych produktach, bo a nóż (widelec) się kiedyś przydadzą? To witajcie w klubie. Dzisiaj przygotowałam taki mały recycling. Nowe życie pudełka po herbacie i nowe zastosowanie. Dopóki jakoś znacząco nie powiększy mi się kolekcja wykrojników, będę przechowywać je właśnie tutaj. Już nie powinny mi się gubić :)







Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

6 komentarzy:

  1. Świetnie to zrobiłaś :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne! :))) Uwielbiam Twoje pomysły na nowe życie niepotrzebnych rzeczy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne :) Też gromadzę na potęgę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super...z pudelka po herbacie....

    OdpowiedzUsuń
  5. to tak jak ja :) powoli sie zastanawiam gdzie to wszystko upychać ;) twoje pudełeczko jest sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł i pięknie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...