środa, 10 grudnia 2014

Zawieszki do świątecznych prezentów


Już najwyższa pora kupować i pakować świąteczne prezenty dla najbliższych. Moje paczki w tym roku będą ozdobione takimi zawieszkami - tagami. No przynajmniej część, bo nie omieszkam coś jeszcze stworzyć. Biała gwiazda betlejemska i oszronione płatki. 



No i oczywiście drewniane dekory gwiazdki. Moje ulubione. Te i inne przedmioty do ozdabiania (także świąteczne) znajdziecie w sklepie Eko-deco.




A Wy już zakupiliście prezenty świąteczne dla najbliższych? Jakieś wielkie inwestycje czy drobne podarki?

Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

4 komentarze:

  1. Piękne! :)) Widać w nich dużo serca :)))) A to jest bezcenne :)
    U mnie raczej drobne podarki będą, jeśli w ogóle. Uważam, że czasami lepiej nie robić prezentów, jeśli i tak wszyscy wokół grymaszą... Niestety w tym temacie nie mam najlepszych wspomnień...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) no właśnie czasami trudno popaść z prezentem. Ale dla mnie liczy się np. samo to, że ktoś się starał :)

      Usuń
  2. Śliczne tagi. Gdyby ktoś mnie takim obdarował na pewno zostawiłabym sobie na pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie dodatki do prezentów, co roku staram się żeby wyglądało to inaczej;) U Ciebie pieknie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...