poniedziałek, 15 grudnia 2014

Yagoshka Art na Instagramie

Pokażę Wam dzisiaj kilka migawek, które umieściłam na Instagramie w przeciągu dwóch miesięcy mojej bytności tam.

Najnowsze zdjęcie i najnowsze nabytki z Craftoholic Shop. Była promocja Mikołajkowa, obok której jak widać nie przeszłam obojętnie :)


Tym świnkom i polarowi Minky w promocji też się nie mogłam oprzeć. A gratis do zamówienia dostałam zielony i biały polar. Świat Minky dziękuję.


Prezent Mikołajkowy. Zobaczyłam w sklepie internetowym. Chciałam 'pomacać' w Empiku, ale książka była tylko na zamówienie. Mikołaj jednak sposób znalazł. Bohater :)


Niezwykłe stoisko Pasmanterii Bocian na Kolorowych Jarmarkach w Lublinie. Urzekło mnie.


Zdobycze z Lidla. Do tej pory używałam taśmy dekoracyjnej i pasty imitującej śnieg. Reszta czeka.


Szpachlowanie testowanie. Jakby co te testy jeszcze trwają...


Prezent z ubiegłego roku. Niedawno odkurzony i przeczytany.


Dostawa ze sklepu Eko-deco. Choinka i śnieżynka czekają na święta.


Malowanie bejcowanie. Skrzyneczka już została sprezentowana pewnemu maluchowi.


Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

4 komentarze:

  1. Ależ u Ciebie się dzieje :D Super!! Już nie mogę się doczekać, co powstanie z tych wszystkich nowych wspaniałości :)))) Życzę Ci mnóstwo czasu dla siebie, żebyś tworzyła i mnie nadal czarowała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och dziękuję Ci bardzo :) ten czas to jest zawsze na wagę złota i bardzo się przyda :)

      Usuń
  2. Dużo bardzo fajnych zakupów. Czekam co z nich fantastycznego stworzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Szczególnie ta kolorowa bejca mi się podoba. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...