piątek, 12 grudnia 2014

Pomysły na wykorzystanie świątecznej taśmy z Lidla


Świąteczna taśma klejąca z Lidla. Dobra nie tylko do pakowania prezentów. Powyżej wzornik. Mam dla Was kilka propozycji na wykorzystanie tej taśmy. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. Chodźcie.


Bombki
Na choinkę, do stroika, do kartki, do prezentów. Udekorowane gwiazdą betlejemską i oszronionymi listkami :)





Kolorowe podgrzewacze
Wystarczy owinąć aluminiową osłonkę naszą taśmą i mamy gotową dekorację świąteczną. Niewielkim nakładem pracy możemy cieszyć się efektowną ozdobą. 



Świąteczna mini girlanda 
Uwielbiam girlandy pod każdą postacią. Tutaj zostały wykorzystane do ozdobienia prezentów. Ale jeśli będziecie mieli ochotę przyozdobić nią kartkę świąteczną to czemu by nie? 





 Drewniane jelonki (czy to łosie?) dostępne w sklepie Eko-deco. Fajne są.



Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

7 komentarzy:

  1. Świetne pomysły i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pomysły do odgapienia, zwłaszcza girlanda wygląda nieziemsko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. te świeczuszki wyglądają pięknie, muszę i ja kupić takie taśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś genialna! :)))) Wspaniałe pomysły :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki dziewczyny za miłe słowa :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ! Ja kupiłam niebieskie taśmy, akurat tych wzorów nie było już w Lidlu w moim mieście :/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...