czwartek, 18 grudnia 2014

Choinkowe zawieszki bombki


Drewniane bombki były bejcowane i bielone pastą. Motywy z ptaszkami to papier ryżowy Stamperii. Dwie bombki dodatkowo zostały potraktowane krakiem dwuskładnikowym Vetro Stamperii i pastą z bitumenem, aby uwidocznić pęknięcia. Brzegi pokryłam pastą śniegową z Lidla. 




Został już tylko tydzień do świąt. Niewiarygodne jak ten czas szybko płynie. A jeszcze tyle do zrobienia. A Wy już przygotowani na święta?

Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

10 komentarzy:

  1. Same śliczności! :))
    Bardzo mi się podoba u Ciebie po zmianach blogowych :)))
    A Święta u mnie są jeszcze "daleko w polu"... Brak chęci, brak weny, a w ogóle to gdzie jest wiosna? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ci pięknie wyszły! Motywy wspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, są piękne. Bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze że trafiłam na twojego bloga , piękne zawieszki

    OdpowiedzUsuń
  5. przepiękne te zawieszki, uroczy śnieg i te kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, takie troche eko,pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...