niedziela, 2 listopada 2014

Skrzynka Cafe de Paris deco


Z kokardką. W brązowej tonacji. Z kawą i czekoladkami :) Próbowałam bielenia drewna farbą akrylową. Efekt dosyć ciekawy. Jednak do listy must have zapiszę chyba specjalną pastę do wybielania drewna, żeby móc uzyskać bardziej profesjonalny efekt.
Stosuje ktoś z Was taką pastę, albo wosk? Warto zainwestować? Dzięki za wszelkie sugestie i rady.





Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

6 komentarzy:

  1. Na Twoje pytanie Ci nie odpowiem, bo ja się na tym nie znam i jestem tu tylko po to, aby podziwiać :) Nooo i powiem Ci, że gapię się już dłuższą chwilę i napatrzeć się nie mogę ;) MWspaniałe:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna skrzyneczka. Podziwiam i podziwiam i napatrzeć się nie mogę. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna! Serwetka śliczna! Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fantastyczne pudełko stworzyłaś :))) Rewelacyjnie się na nie patrzy, a co dopiero korzystać z takiego cuda :)) Piękne kolory :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezwykle przyjemne pudełeczko - aż zapachniało kawą! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...