niedziela, 30 listopada 2014

Creative Blog Tour



Witajcie serdecznie w ostatni listopadowy dzień. Chcę się z Wami podzielić niezwykle miłym wyróżnieniem, bowiem zostałam zaproszona przez Adelę do zabawy blogowej Creative Blog Tour. Na czym ta zabawa polega? Trzeba po prostu napisać parę słów o sobie, blogu, pracy i swoim procesie tworzenia oraz zaprosić kolejne dwie osoby. Możecie zobaczyć, co Adela napisała o sobie i dlaczego mnie wybrała. A teraz pora na moją opowieść.

Nad czym obecnie pracujesz? Przygotowuję gadżety na dziecięcą sesję zdjęciową. Dopieszczam skrzyneczkę na drobiazgi...na moje drobiazgi. Testuję i eksperymentuję, bowiem ostatnio trochę zaopatrzyłam się w różnego rodzaju produkty craftowe np. pastę do wybielania drewna, medium transferowe czy pasty strukturalne (efekty oczywiście pojawią się na blogu). Poza tym myślami już jestem przy ozdobach świątecznych i prezentach. I zapomniałabym - upiększam bloga. A przynajmniej próbuję, bo żaden ze mnie specjalista. Zaledwie amator. Także bądźcie przygotowani, bo jeszcze może się coś zmienić :)

Czym moja praca różni się od innych (w tej branży)? Trudne pytanie. Po pierwsze dlatego, że nie jestem tylko decoupażystką, albo tylko scrapbookerką. Mogę być crafterką :) Bo rękodzieło nie jest mi obce. Po drugie ciągle się uczę. Głównie od innych, ale też na swoich błędach. Zbudowanie marki, linia własnych produktów, czy jakieś innowacyjne rozwiązania jeszcze długo przede mną. Stay in touch :)

Dlaczego piszę bloga o tym, co robię i tworzę? Nie wiem czemu, ale posiadam jakąś wewnętrzną potrzebę dzielenia się swoją pasją z innymi. Lubię wszelkie rękodzieło, czy to dłubanki, malowanki, wycinanki. Co nie znaczy, że w każdej technice jestem dobra. Uważam jednak, że warto próbować. 
I to chcę również przekazać innym. 

Jak odbywa się mój proces tworzenia? Moje pomysły z reguły muszą długo poleżeć i dojrzeć. Zdarza się również jazda na tzw. spontanie, ale ostatnio jest to coraz rzadszy proceder. Muszę dzielić swój czas między rzeczy ważne i ważniejsze. Niemniej jednak każda okazja (imieniny, urodziny, święta) jest dobra na twórcze wyżycie się. Lubię korzystać z takich chwil, bo dzięki temu tworzę rzeczy, które możecie oglądać na blogu.

Przedstawiam Wam teraz osoby, które ja zgłaszam do zabawy Creative Blog Tour. Cenię w nich pasję i zamiłowanie do rękodzieła oraz podziwiam rzeczy, które tworzą. Zapraszam do uchylenia rąbka tajemnicy Monikę z bloga Sztukoteka oraz Dianę z bloga Cosiaki.



Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi. 
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

6 komentarzy:

  1. Dziękuję za zaproszenie :) Mam podobnie z procesem tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję za zaproszenie do zabawy! Za niedługo odzew na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wyróżnienia :) twórz pięknie dalej! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. No to teraz wszystko jasne:) Dziękuję za udział w zabawie i czekam na kolejne twoje Twórcze dzieła. Uwielbiam je.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...