czwartek, 6 listopada 2014

Chustka dla malucha z minky


Chustka powstała niemal w ekspresowym tempie :) Zainspirowana świątecznym wydaniem  magazynu "Mollie potrafi" wzięłam się za pracę. Wizja takiej chustki była w mojej głowie już dawno. W sumie kupiłam polar minky niejako w tym celu. Ale na początku powstały z niego szmatki sensoryczne. Dlatego na chustkę zabrakło mi trochę materiału. Zmuszona byłam wykonać przedłużkę na rzep. Ale nie wygląda to chyba najgorzej. Ważne, żeby spełniało swoją rolę. Nie tylko tą ozdobną. Chustkę można fajnie wywinąć. Generalnie jestem zadowolna z efektu końcowego.






Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

6 komentarzy:

  1. Wyszło Ci fantastycznie! Ta przedłużka jest ekstra! Całość uszyta perfekcyjnie :D I do tego te piękne kolory! :D Od razu zrobiło mi się cieplej :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. cudna jest i ma takie piękne kolory!:) nosiłabym gdybym była dużo młodsza haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też bardzo podoba się ten energetyczny pomarańcz :)

      Usuń
  3. Piękne materiały dobrałaś. Od razu jest energia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna, jesienne, cieplutka, super! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...