środa, 29 października 2014

Zakładka do książki deco


Ostatnio stwierdziłam, że muszę podszkolić warsztat w decoupage. Ci, którzy obserwują mnie na instagramie pewnie widzieli zdjęcie obecnej lektury z wydawnictwa Arkady (a tych co nie byli zapraszam na instagram yagoshkaart). Chociaż w Internecie, na forach, w tematycznych grupach można znaleźć masę wiedzy, równie ważna jest praktyka. Zamierzam się próbować. Raz efekt będzie lepszy, innym razem gorszy, ale jakiś będzie :)

Dzisiejsza zakładka była taką małą próbą. Róża została wydrukowana na drukarce laserowej i zyczajnie przyklejona. Papier o gramaturze 80 jest trochę za gruby, ale tragedii też nie ma. Żeby zatuszować granice posłużyłam się cieniowaniem. I to będę ćwiczyć dalej, bo do efektu wow daleko. Chociaż jaśniejsza strona wydaje mi się subtelniejsza.

A Wy w jaki sposób się uczycie? Metodą prób i błędów w zaciszu własnego domu, czy poprzez uczestnictwo w różnego rodzaju warsztatach? Możecie jakieś ewentualnie polecić (strony, osoby, szkolenia)? Będę niezwykle wdzięczna.



Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

8 komentarzy:

  1. ja w tej technice mistrzem nie jestem.. baa..zaczęłam swoje próby całkiem niedawno... głównie szukam wiadomości i filmików na internecie.. z dobrymi radami lub podglądam innych którzy mają pewne doświadczenie... myślę, że warsztaty i kursy są bardzo dobrym pomysłem jeśli się ma na to czas i możliwości.. można poznać bratnie duszę, a przede wszystkim nie ma to jak uczyć się na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie. Fajne warsztaty, które znalazłam będą się odbywać kilkadziesiąt, albo kilkaset km ode mnie. Chcąc wziąć w nich udział musiałabym poświęcić conajmniej cały dzień. Obecnie nie mam takiej możliwości, nad czym ubolewam. Na szczęście te same osoby w większości mają strony, na których dzielą się dobrymi radami. I to póki co mnie ratuje...

      Usuń
  2. Wyszło niezle, też nie jestem mistrzem w tej kwestii,ale ogarniam temat metoda prób i błędów,pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Metoda wymagajaca anielskiej cierpliwości :) przynajmniej w moim odczuciu

      Usuń
  3. Fajnie wyszło!
    Ja jestem samoukiem, czytam i oglądam na yt. Póki co, wystarcza ;P

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje początki są znacznie lepsze od moich :) Ja tez wiedzę czerpie z filmików, tak chyba najszybciej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała rzecz a jaka piękna i dopracowana.
    Śliczna zakładka

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...