wtorek, 14 października 2014

Nowy kurs na kwiaty bez wykrojników

kurs na kwiaty, kwiaty scrapbooking

Dostałam kilka maili z pytaniami jak robię powyższe kwiaty. Czy używam szablonu, z jakiego papieru korzystam, jak nadaję im kształt. Niektórzy z Was zasugerowali stworzenie kursu krok po kroku. Sama też o tym myślałam, jednak spadało to zawsze na dalszy plan. Ale nie mogłam zignorować całkiem tego tematu, widząc jakim zainteresowaniem i aprobatą cieszą się moje ręcznie robione kwiaty. 

Przykładowe prace z wykorzystaniem moich papierowych kwiatków:

http://yagoshkaart.blogspot.com/2014/10/fioletowy-motyl-malowana-tekturka.html

http://yagoshkaart.blogspot.com/2014/09/kartka-z-kotkami-i-kwiaty-bez.html

http://yagoshkaart.blogspot.com/2014/09/ahoj-przygodo-album-harmonijkowy.html

Przeszukałam masę stron w poszukiwaniu inspiracji i znalezieniu metody na piękne kwiatki bez wykrojników. Bo przecież nie każdy musi je posiadać i nie każdego stać. Ja osobiście nie mam wykrojników, chociaż myślę nad zainwestowaniem w taką maszynkę i wykrojniki (nie tylko te kwiatowe). Być może Mikołaj w tym roku będzie łaskawy :) Niemniej jednak warto umieć obywać się bez różnego rodzaju dobrodziejstw. Bo do zrobienia kilku kwiatów przecież nikt nie będzie zaopatrywał się w cały rynsztunek.

Dlatego teraz zapraszam Was na...

Nowy kurs na ręcznie robione kwiaty bez wykrojników

Potrzebne rzeczy:
- papier (u mnie Canson 160g do pasteli),
- klej (używam Magic),
- nożyczki,
- linijka,
- ołówek (bynajmniej nie do rysowania),
- pręciki (ja kupiłam gotowe),
- atomizer z wodą, kolorowa mgiełka itp.
oraz chwila cierpliwości :)









Mam nadzieję, że kurs Wam się spodoba i będziecie tworzyć podobne kwiaty. Będzie mi miło, jeśli pochwalicie się swoimi kwiatami tutaj na blogu lub na facebooku. Jeżeli skorzystacie z kursu, podajcie źródło.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia!


Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

19 komentarzy:

  1. Są absolutnie piękne i wspaniałe! :D Dzięki wielkie za kurs - prosty, ale jaki szalenie efektowny :))))

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne kwiatki.....Przepraszam,że mój blog jest chwilowo niedostępny, odezwę się po zmianach,pozdrawiam serdecznie,Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kwiatki i nie sądziłam, że metoda na ich wykonanie jest taka prosta. Nie przypuszczałabym, że można je zrobić z papieru i z użyciem wody:)
    Zapraszam do zabawy http://adelaszyje.blogspot.com/2014/10/creative-blog-tour.html#more

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te kwiatki,na pewno spróbuję takie stworzyć : ). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój blog jest pod innym adresem, yolanda-art.blogsot.com nowy nick yolca-art,przepraszam za zmiany,pozdrawiam i zapraszam,Yolanda

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny kursik. Na pewno zabiorę się niedługo, żeby takie zrobić;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedyś tu wrócę ;D dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  8. Super kursik, może uda mi się wykorzystać w swoim decu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Supr kursik, dzięki że podzieliłaś się swoją wiedzą. Niesamowite że to takie proste a takie efektowne

    OdpowiedzUsuń
  10. Dodaję do listy "do spróbowania". Dzięki za kursik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kwiatuszki ;) Ale raczej nie mam cierpliwości do robienia kwiatków.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przejrzyście wytłumaczone:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Są piękne i... właściwie całkiem łatwe! Dziękuję z całego serca, na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny tutek. Już próbuję właśnie. Nie mam wykrojników, więc tego szukałam :-) Dzięki :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. o świetny kurs, zrobię z córcią :) pozdrawiam anka

    OdpowiedzUsuń
  16. Super kurs :) podpatrze i też spróbuję wykonać takie kwiatuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny opis no i oczywiście gotowe cudeńka. Dziękuję , skorzystam z opisu. Pozdrawiam Basia B

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...