czwartek, 4 września 2014

Papierowe kwiaty bez wykrojników


Czekając na zamówione przydasie, w tym kwiaty, postanowiłam trochę potworzyć sama. Pamiętacie kursik, który zamieściłam na wykonanie kwiatów bez wykrojników? Dla tych, co nie widzieli KURS DIY.


Po wycięciu odpowiednich kształtów, spryskałam płatki wodą i pogniotłam. Zostawiłam do całkowitego wyschnięcia. Potem zabrałam się za łączenie płatków. Myślę, że takie wytarmoszone papiery dają całkiem ciekawy efekt. Wiem, że Ameryki w tym temacie nie odkryłam. Ale to było moje pierwsze wyzwanie i już wiem, że nie ostatnie. Bardzo chciałabym spróbować z papierem czerpanym i mgiełkami. To drugie już do mnie leci.


Praca nad kartkami z tymi kwiatami już wre. Wyczekujcie...


7 komentarzy:

  1. Ja ostatnio robiłam różyczki, muszę teraz porobić takie gniecione :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, to mało powiedziane!!! :)))) Już nie mogę się doczekać karteczek! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczne! Naprawdę bombowe kwiatki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten kurs jest świetny, a spot Twoich rąk wyszły wspaniałe kwiaty. Jak żywe :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...