niedziela, 23 lutego 2014

Kolorowe zające


Dzisiaj od rana świeci takie piękne słońce. Dlatego skorzystałam z okazji i zrobiłam sesję zdjęciową dwóm małym zajączkom :) Czekają jeszcze na dopracowanie, bo brak oczek, noska. Ale tak jak pisałam wyżej, najlepiej robi się zdjęcia przy naturalnym świelte. Zwłaszcza jak nie ma się profesjonalnego studia fotograficznego i takich tam bajerów. A wracając do zająców :) Zastanawiam się czy szyć dla nich jakieś ubranka? Bo jakby nie było, to same w sobie są kolorowe. Zdam się chętnie na Waszą opinię w tej kwestii :)





8 komentarzy:

  1. Słodziaki :) Widzę że przygotowania do Wielkanocy rozpoczęte ;) Ja bym zostawiła bez ciuszków, ale jestem maniaczką groszków, więc stąd ta decyzja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry groszek nie jest zły ;) no ba..Wielkanoc już za pasem :)

      Usuń
  2. urocze :) ja też bym zostawiła bez ciuszków..ewentualnie doszyła jakieś dodatki dla nich:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! :))) Takie gołe są też urocze :)) Ale jak napisały dziewczyny wyżej o jakieś dodatki (jednokolorowe) to bym się jednak pokusiła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hmm no właśnie też o tym pomyślałam, np. mucha dla pana, kokardka dla pani ;) dzięki za poradę :)

      Usuń
  4. Śliczne są już w obecnej formie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...