czwartek, 5 grudnia 2013

Zawieszki filcowe na choinkę


Strasznie spodobały mi się ostatnio zawieszki filcowe czy to na choinkę, czy w formie breloczków np. do kluczy. A że miałam na stanie jakieś kawałki filcu, postanowiłam popróbować. W dzisiejszym poście moje pierwsze próby :D Takie to ooo...ale jutro pokażę Wam sowią rodzinkę, którą przy okazji udało mi się wyszyć :)


Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

7 komentarzy:

  1. O, ja w tym roku też robiłam filcowe zawieszki na choinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne i jaki piękny niebieski filc :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne :) Tak oglądam z zachwytem te wszystkie filcowe ozdoby i stwierdzam, że też muszę w końcu takie cuda wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne te filcowe ozdoby i ten kolor. Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinka ustrojona takimi "bombkami" na pewno będzie pięknie wyglądała!
    Może kiedyś do takiej dojrzeję, bo mam z tym problem - od zawsze mamy kolorową choinkę z bombkami tradycyjnymi, które kojarzą się z dzieciństwem :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...