środa, 18 grudnia 2013

Wymianka prawie świąteczna



Skrzyneczkę z pawim oczkiem na biżuterię wykonałam na wymiankę z Agnieszką K. (blog TUTAJ), dodatkowo dorzuciłam kilka kartek do scrapbookingu,. Prezenty już wszystkie dotarły, więc pozwolę sobie pokazać nasze dzieła :)


Brzegi i boki ostatecznie zrobiłam w kolorze miedzianym. Przyznam, ze długo nie mogłam się zdecydować na kolor. A w środku na powitanie napis :)


Od Agnieszki z kolei dostałam piękną bransoletkę i kolczyki w śnieżnych barwach :) A że za oknem śniegu jak na lekarstwo to klimat tworzy mi moja nowa biżuteria.
 

 Dodatkowo w paczuszce znalazłam przydasie i słodkości :)


Dziekuję Agnieszce za wymiankę :) Zapraszam również na jej bloga.

8 komentarzy:

  1. Ale cuda! Tą skrzyneczkę przygotowałaś prześliczną! Bardzo mi się podoba. A biżutki dostałaś wspaniałe. Pozazdroscić.

    OdpowiedzUsuń
  2. i pudełeczko i biżuteria bomba

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezenty wspaniałe! :)) Skrzyneczka - dziełko sztuki :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Fantastycznie wygląda to pióro na pudełeczku :) Świetny pomysł. I śliczna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję Ci jeszcze raz, Kochana, za taką fantastyczną wymiankę! Motto wewnątrz skrzyneczki-bezcenne :) Pozdrawiam Cię niezwykle ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie wygląda to pawie pióro...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...