środa, 4 grudnia 2013

Biały stroik, wieniec (diy home decor)


Robiąc zdjęcia na bloga wpadłam na pomysł kolejnej dekoracji świątecznej :) Może to być jednocześnie stroik na stół, czy komodę, a także wieniec do powieszenia na ścianie lub drzwiach. Przynajmniej ja znalazłam takie oto zastosowania mojego dzieła :)


Potrzebujemy: rattan (u mnie w kolorze białym, ale im bardziej kolorowo tym lepiej), koraliki w różnych rozmiarach i koronkę, albo wstażkę. Koraliki nawlekamy na pojedyncze gałązki rattanowe. Końce zaślepiamy koralikiem.


Związujemy wstążką lub koronką :)


Ewentualnie dodajemy jakąś ozdobę. I już :) Szybko i mam nadzieję efektownie. Tak teraz myślę, że w środku ciekawie prezentowałaby się gruba, biała świeca. To z gwiazdką powiesiłabym na drzwiach, a ze świecą postawiła na komodzie :)


Poniżej próba innego wiązania koronką :) Jednak zostanę przy poprzedniej wersji.



Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

7 komentarzy:

  1. bardzo fajnie to wygląda.. ja dzisiaj też robiłam swój wieniec :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny! Kocham takie proste i zarazem genialne pomysły!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczny pomysł. Proste elementy wykorzystane w niezwykły sposób. Skąd Ty masz tyle pomysłów? Za każdym razem coś nowego, zaskakującego :)
    Dziękuję za "widelcowe" kokardki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam proste w formie projekty, ten właśnie taki jest.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...