piątek, 29 listopada 2013

Zamotkowe szaleństwo


Żałuję, że tak późno wyszperałam wełnę ze strychu. Bo kolory iście jesiennie, a tu już zima za pasem. Popatrzcie jednak co można z niej zrobić jedynie palcami :) Widziałam wcześniej zamotkowy szalik u Koziolek Hobby i wiedziałam, że jak tylko będę mieć do dyspozycji wełnę zrobię coś podobnego. Taka zabawa jest dosyć czasochłonna, ale wciąga :)
Mam chrapkę na biały, gruby szaliczek :) Znacie ten stan, gdy wizyta w sklepie staje się koniecznością... i to wyższą? :D



Jeśli podoba Ci się ten wpis, podziel się nim ze znajomymi.
Możesz też śledzić mnie, aby być na bieżąco.

Photobucket   Photobucket   Photobucket   Photobucket

4 komentarze:

  1. Wszyscy motają, to ja się chyba też kiedyś skuszę ;)
    A kolory może i jesienne, ale piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znamy ten stan, znamy, zamotki super, kolory takie lubię,pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic to,że jesienne. Będą ładnie się odznaczać na tle obecnej szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory są piękne - w sam raz dla ożywienia ponurej aury :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...