piątek, 22 listopada 2013

Wyróżnienia na dobry początek weekendu

Takie oto wyróżnienie otrzymałam ostatnio od Adeli z bloga Adela Szyje oraz Vayle z bloga Vayle by Me :) Serdecznie zapraszam Was do dziewczyn. Znajdziecie tam wiele szyciowych porad oraz będziecie mogli podziwiać cudeńka jakie tworzą :)

Zasady wyróżnienia:
1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę.
2. Dziękuje za nominację.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 7 blogów.
5. Informuje o nominacji blogi nominowane.

Już kiedyś takie fakty o sobie przedstawiałam, ooo TU :) Także pozwolicie, że tą część ominę, ale nie omieszkam wyróżnić podwójna ilość blogów. Jako że dostałam dwa wyróżnienia nominuję  teraz 14 osób za ich świetne blogi :)

Do nagrody nominuję blogi:
1. Wiosenna Szkatułka 
2. Mała rzecz a cieszy 
3. Już za kilka dni 
4. Tessart 
5. Przesolone inspiracje
6. Mikko Art
7. Kulki Niesiulki
8. Driada tworzy
9. Art Yolanda
10. Fantazyjne upominki
11. Blog chmurki
12. Raeszka
13. Asia tworzy czyli różności z codzienności
14. Zaczarowany papier

Mam nadzieję, że wybaczycie mi trochę okrojony dzisiejszy wpis. Jestem w trakcie małego remontu i padam na twarz. Ale chciałam wyróżnić kilkanaście blogów i tym samym sprawić im drobną przyjemność na początek weekendu :) A przynajmniej pragnęłabym, żeby pojawił się uśmiech na ich twarzy. Zaglądajcie do blogów dziewczyn (wszystkich, które pojawiły się w dzisiejszym wpisie), komentujcie i czerpcie inspiracje :)

Udanego weekendu :)

10 komentarzy:

  1. Ojej, dziekuję,dziekuję,niespodziewałam się,juz jedno takie mam, ale co tam od przybytku głowa nie boli,faktycznie,chociaż zawsze no, prawie zawsze mam dobry humor to mi go jeszcze poprawiłaś, dzięki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie uśmiech się pojawił, a jakże :-) Gratulacje dla Ciebie i dziękuję jeszcze raz za wyróżnienie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję, to naprawdę bardzo miłe <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie. Podziękuję raz jeszcze w najbliższej notce. Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wyróżnienia :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuję za wyróżnienie, bardzo mi miło :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojejku, dziękuję Ci bardzo za wyróżnienie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo dziękuję za wyróżnienie - też już kiedyś opisywałam te fakty o sobie :) http://mala-rzecz-a-cieszy.blogspot.com/2013/01/wyroznienie-vba-czyli-7-rzeczy-ktorych.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wyróżnienia i dziękuje za wyróżnienie mojego bloga:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję wyróżnienia i dziękuję za nominację, jestem bardzo zaskoczona :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...