środa, 27 listopada 2013

Papierowe gwiazdki (diy home decor)



Takie oto gwiazdki poczyniłam ostatnio z papieru na prezenty :) Strasznie spodobał mi się ich ażurowy wzór. Ich wykonanie jest stosunkowo proste. W sieci można znaleźć odpowiednie kursy.


Jako że choinki jeszcze brak, trzeba było ją czymś zastąpić :) Poniżej baza, na której pokażę Wam kilka propozycji świątecznego wystroju mieszkania. Trochę tak w stylu shabby chic. Co mi jest potrzebne? Zwykła gałązka pomalowana niezbyt dokładnie białą farbą, białe mini pompony (wykonane na widelcu - mega szybko i wygodnie) i jakiś wazon (mój wcześniej był różowy transparentny - wczoraj w nocy malowałam go akrylami na czekoladowo). Ach ten flesz, trochę mi przekłamał kolory...


Na bazę mocujemy gwiazdki i podziwiamy :)




A Wy jak dekorujecie mieszkania? Ozdabiacie coś więcej niż choinkę?

12 komentarzy:

  1. prześliczne są te gwiazdki :) muszę też takie zrobić )

    OdpowiedzUsuń
  2. No i już wiem, co zrobię przez weekend:) Drzewko zrobię z dziećmi:) na tworzenie gwiazdek chyba się nie porwę, ale drzewko jak najbardziej jest w zasięgu naszych twórczych możliwości. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie gwiazdki niby proste, a jak fajnie wyglądają. Aż dziw, że nigdy takich nie robiłam. Ale za to mam pingwinki, bałwanki i mnóstwo bombek i gwiazdek na szydełku(nie ja robiłam, ale co tam, pochwalić się mogę :D)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł :) Ja umieszczam jeszcze lampki gdzie tylko można w mieszkaniu .

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne gwiazdki:) Ja w tym roku zaszaleję (bo wreszcie mam możliwość) będzie klimatycznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Superowe! Chyba też spróbuję je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że zbliżają się święta :) Taka dekoracja z pewnością stanowi zapowiedź nadchodzących przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  8. święta idą wielkimi krokami.. urokliwe te gwiazdko-śnieżynki!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...