sobota, 9 listopada 2013

I love coffee (decoupage słoików część II)


Czas na drugą serię kawowych słoików :) Ziarna kawy w najróżniejszej postaci. Samo patrzenie na nie sprawia, że czuję ten piękny i intensywny zapach :) A Wy?




Jeden pigment, biała farba i powstają trzy różne kolory..u mnie, bo przecież może być ich znacznie więcej :) Zdecydowana oszczędność pieniędzy. Pod warunkiem, że mamy dobre oko i rozrobimy wystarczającą ilość farby. Mi różnie się udaje, ale zawsze staram się wykorzystać taką farbę do końca. Dlatego jeśli co wpis będzie dominował jeden kolor, to będziecie wiedzieli dlaczego :)


Zapraszam na moje Candy :) Kto jeszcze się nie zdążył zapisać informacje TUTAJ :) Zabawa trwa jeszcze tydzień. Czekam na Wasze zgloszenia :)
Pozdrawiam

8 komentarzy:

  1. Ale zapachniało kawusią mmmmmmm ....słoiczki czaderskie, do mnie przemówił ten z dużą filiżanką:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się zdecydować, czy bardziej podoba mi się pierwszy czy drugi. Śliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kiedyś też chciałam spróbować decoupage'u ,ale nie miałam kasy i czasu. :( A to takie cuda można zrobić . <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo eleganckie! świetnie, że pomalowałaś nakrętki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zastanawiałam się czy je malować, ale stwierdzam, że to było dobre posunięcie :)
      dziękuję za komentarz :)

      Usuń
  5. Zapach poczułam i tak mnie zniewolił, że musiałam iść naparzyć sobie kawki:) właśnie ją popijam. Słoiczki jak zwykle mnie zachwycają. Są cudne!

    OdpowiedzUsuń
  6. nigdy nie wpadłabym ta taki genialny pomysł! Szkoda, że nie mam takich zdolności :( ale cóż chociaż zaglądając na różne blogi mogę nacieszyć oko ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...