sobota, 26 października 2013

Jesienny wianek z papierowej wikliny



Już coraz trudniej znaleźć w lesie ładne, kolorowe i całe liście. To chyba znak, że powoli nadchodzi zima, a złota jesień już za nami. Co prawda pogoda dopisuje, słonko świeci, więc nie ma co narzekać :) Na ostatnim spacerze nie udało mi się dużo upolować, a uparłam się, że zrobię wianek. No i zrobiłam. Mam nadzieję, że jesień jeszcze trochę z nami zostanie :)




Przy okazji przypominam o CANDY :) Kto jeszcze nie zdążył się zapisać, odsyłam do wpisu TUTAJ.

Pozdrawiam, trzymajcie się ciepło :)

4 komentarze:

  1. Jest śliczny, pięknie zestawiłaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jesień w pięknej oprawie:) Takie barwy mogłyby z nami zostać jak najdłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i oryginalne!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...