środa, 16 października 2013

Babeczki na Halloween

W lodówce został mi jeszcze mus z dyni, więc postanowiłam po raz drugi zrobić dyniowe babeczki. Dzisiejsze są z jogurtem naturalnym i cynamonem zamiast przyprawy do pierników. A kawałek czekolady zdobi środek niczym wisieńka na torcie.


Tak pięknie wyrosły w piekarniku, aż nie mogłam powstrzymać się przed zrobieniem zdjęcia.


Tutaj wzbogacone dodatkowo płatkiem migdałowym obok czekoladki :)

Poza pochwaleniem się moimi kulinarnymi wypiekami (no bo przecież skoro je pokazuję, to się chwalę ;) prawda?), chciałam zaproponować według mnie fajny pomysł na udekorowanie takich babeczek na imprezę halloweenową. Poniżej wycięte motywy halloweenowe (dynie, duchy, nietoperze, cukierki to ClipArty z Worda) i przyklejone do wykałaczek. Jest to opcja dla zabieganych  :)




Ale gdy ktoś posiada zdolności manualne oraz dysponuje chwilą wolnego czasu, podobne przypinki do babeczek może wykonać samodzielnie. W tym przypadku ogranicza nas tylko wyobraźnia :) Oto moje skromne propozycje:



A czy Wy robicie imprezy z okazji Halloween? I jak się do tego przygotowujecie?

Pozdrawiam
Yagoshka Art

3 komentarze:

  1. Babeczki wyglądają apetycznie:) Ja nie robię imprezy na Halloween, może kiedyś

    OdpowiedzUsuń
  2. Super to wygląda ♥ może coś przyszykujemy na Halloween.
    Siostra mojego chłopaka uwielbia robić babeczki! ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...