środa, 11 września 2013

Pierwsza świąteczna kartka i wyróżnienie

Poczyniłam pierwszą świąteczną kartkę :) Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)





Swego czasu otrzymałam wyróżnienie od Sowa Studio. Jej twórczość można podziwiać TU. Serdecznie zapraszam :) I bardzo dziękuję za wyróżnienie, jest mi ogromnie miło :)

Zasady:
1. Nominowana osoba pokazuje nagrodę.
2. Dziękuje za nominację.
3. Ujawnia 7 faktów o sobie.
4. Nominuje 7 blogów.

5. Informuje o nominacji blogi nominowane.

7 faktów o mnie, których pewnie nie wiecie:
1. Jestem zodiakalnym Bliźniakiem.
2. Nie cierpię pająków, a koniki polne wielkości kciuka przyprawiają mnie o szybsze bicie serca, bynajmniej nie dlatego, że tak je uwielbiam ;)
3. Od ponad dwóch tygodni jestem świeżo upieczoną żoną :)
4. Lubię kupować przez internet, jest to zgubny nałóg, ale jeszcze się kontroluję :)
5. Kocham lato i ubolewam, że tak szybko się kończy.
6. W wolnych chwilach najczęściej czytam kryminały.
7. Z natury jestem śpiochem :)
  

Do nagrody nominuję:
1. KaSiA_ z Pracowni Pełnej Inspiracji
2. Koziolek Hobby
3. Sosnowy gaik
4. Sztukoteka
5. Szczypta Magii
6. Fiołki Aniołki
7. Paulyntolyna z Galerii Rzeczy Ładnych


Pozdrawiam serdecznie
Yagoshkaart

7 komentarzy:

  1. Dziękuję ślicznie za wyróżnienie:)
    Boże, najwyższy czas zabrać się za świąteczne ozdoby... Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuje za nominacje i odwiedziny na blogu :) Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest bardzo ładna.
    Dziękuję za wyróżnienie. Cieszę się bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka super. Może lato poczuje oddech zimy i na przekór jeszcze potrwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała świąteczna kartka:] gratuluję wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję bardzo za wyróżnienie! Sorki że tak późno :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...