środa, 22 maja 2013

Wyróżnienie Liebster

 Wyróżnienie Liebster od Eweliny Nomeolvides. Dziękuję bardzo :)
Pytania i moje odpowiedzi :)

1.Rzecz bez której nie wyjdziesz z domu to...telefon komórkowy
2.Dawanie prezentów czy ich otrzymywanie? dawanie
3. Największe marzenie? podróż balonem
4. Wakacje z biurem podróży czy "na własną rękę"? na własną rękę, bo zawsze dzieje się coś ciekawego
5. Szpilki czy baleriny? na co dzień baleriny, na wyjątkowe okazje szpilki
6. O czym myślisz gdy patrzysz w niebo? o beztrosce
7. Najfajniejsza rzecz jaka Cię w życiu spotkała to...założenie bloga
8. Cecha osobowości jaką chciałabyś posiadać to...większa asertywność
9. Niezapomniany smak dzieciństwa truskawki ze śmietaną
10. Kto najbardziej wspiera Cię w Twojej pasji? rodzina
11. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?  inni blogowicze


Nominacja do LIEBSTER jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nominacji należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga który Cię nominował. 

Moje wyróżnienie wędruje do:


Pytania dla wyróżnionych:

1. Ulubiona piosenka? 2. Ulubiony kwiat? 
3. Ulubiona książka? 
4. Ulubione zajęcie?
5. Prezenty hand made czy gotowe? 
6. Kolorowo czy black&white?
7. Jaka tematyka blogów (poza handmade) Cię interesuje?
8. Co zainspirowało Cię do założenia bloga?
9. Rękodzieło to pasja czy praca?
10. Czy miewasz dni niemocy twórczej i jak sobie z tym radzisz?
11. Lubisz otrzymywać prezenty czy je dawać?

Pozdrawiam
Yagoshkaart

6 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję za wyróżnienie ! Jest mi bardzo miło :)
    Moje odpowiedzi :
    1. Jest ich wiele, obecnie w kółko słucham Blind - Hurts
    2.róże, niezapominajki
    3. nie mam ulubionej
    4. robienie cosiów z filcu :)
    5. hand made albo wyjątkowe gotowe
    6. kolorowo
    7. wystrój wnętrz
    8. znajoma mojej mamy :P
    9. Pasja!
    10. raczej nie :) mam masę pomysłów
    11. dawać - szczególnie te zrobione własnoręcznie :)

    pozdrawiam serdecznie i jeszcze raz dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest mi niezmiernie miło :) wielkie dzięki za wyróżnienie :* niestety nie mam obecnie czasu by wywiesic wyróżnienie ale obiecuję jak najszybciej to zrobic :) jeszcze raz wielkie wielkie dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. To wyróżnienie to bardzo miła niespodzianka, a zarazem prezent :) Dziękuję najmocniej! Bardzo się cieszę, że moje przedmioty się spodobały ;)
    Proszę bardzo, moje odpowiedzi:
    1. To najtrudniejsze pytanie ponieważ musiałabym wymienić przynajmniej 50 utworów, załóżmy, że będzie to (na ten moment) "Vienna" Ultravox
    2. Bardzo lubie rośliny podobne do drzew, np. Fikusy, ale to nie o to za bardzo chodziło ;)
    3. Wichrowe Wzgórza
    4. Tworzenie oryginalnych rzeczy :)
    5. Zależy, ubrania- gotowe, reszta- handmade :)
    6. Monochromatycznie, czyli ani kolorowo ani black&white
    7. Blogi psychologiczne
    8. Inspiracji jako takiej nie musiałam mieć, po prostu chciałam gdzieś pokazać swoje rzeczy zamiast chować je dla siebie po kątach :)
    9. Zdecydowanie pasja :) Jakby było pracą to nadal traktowałabym to jako pasję
    10. Miewam, ale nie z braku pomysłu a raczej weny :) ale puszczam sobie muzykę, zjem coś na słodko i zazwyczaj biorę się do roboty :)
    11. Dawać :) to o wiele większa satysfakcja

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za wyróżnienie! Jest to dla mnie ogromna niespodzianka i wielka radość za docenienie sowich tworów :)
    A oto moje odpowiedzi:
    1. To chyba najtrudniejsze pytanie. Mam dużo ulubionych piosenek do których wracam w zależności od nastroju w jakim się znajduję. Ale dziś wymienię: Coldplay - The Scientist. Uwielbiam tą piosenkę :)
    2. Słonecznik
    3. „ Tam gdzie spadają Anioły” Doroty Terakowskiej
    4. Oczywiście, że grzebać w filcach i innych materiałach i dawać im nowe życie w sowich tworach, co też staram się choć w części pokazywać na blogu.
    5. Zależy, zarówno gotowe jaki handmade potrafią zauroczyć :)
    6. kolorowo
    7. Lubię przeglądać również blogi o gotowaniu, wystroju wnętrz oraz podróżach.
    8. Piętrzące się w szufladzie twory ;) postanowiłam pokazać je poza krąg najbliższych osób i oto jestem :)
    9. Hobby i odskocznia od codziennych spraw :)
    10. Oj a któż ich nie ma :P jeżeli niemoc twórcza osiąga górną granicę tolerancji to po prostu zajmuję się czymś innym, na przykład idę porozrabiać w kuchni, najlepiej przy muzyce nastrajającej pozytywnie do działania.
    11. I to i to. Szczególnie niespodziewane prezenty dają mnóstwo radości zarówno te otrzymywane jak i te dawane. Aczkolwiek zawsze kiedy decyduję się sprezentować rzecz którą sama zrobiłam zawsze jestem podekscytowana czy oby na pewno się spodoba :) A uśmiech otrzymany w zamian bezcenny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam! Wyróżnienie zasłużone, gratuluję raz jeszcze i miło mi że wzięłaś udział w zabawie i czekam na kolejne prace! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...