czwartek, 8 listopada 2012

Pierwsze wyróżnienie Liebster Blog

Po raz pierwszy zostałam obdarowana wyróżnieniem od Kozio lek. Miło mi tym bardziej, że się w ogóle tego nie spodziewałam. Dziękuję serdecznie :)



Moje odpowiedzi na pytania: 
1.Fauna czy flora? Flora :)
2.Czarny czy brąz? Zależy do czego, ale raczej czarny.
3.Ogień czy woda? Ogień, bo lubię ciepełko.
4.Moje marzenie? Podróż dookoła świata :)
5.Czytanie książek czy oglądanie filmów? Czytanie książek, zwłaszcza kryminalnych z porywającą fabułą.
6.Kawa czy herbata? Herbata, zdecydowanie.
7.Mróz czy upał? Z dwojga złego wolę upał.
8.Ulubiona potrawa? Tagliatelle ze szpinakiem.
9.Najzabawniejsze zdarzenie z życia? Podróż mpk z koleżanką na obrzeża miasta..ciemną nocą..na pierwszym roku studiów i powrót na gapę do centrum.
10.Góry czy morze? Góry, bo lubię zdobywać szczyty :)
11.Co sprawia, ze się uśmiechasz? Budzenie się rano obok ukochanej osoby.

Zasady tego wyróżnienia są następujące: „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."

Moje pytania:
1. Kot czy pies?
2. Teatr czy kino?
3. Kawa czy herbata?
4. Złoto czy srebro?
5. Samochód, motocykl, czy rower?
6. Fitness czy kanapa?
7. Pesymistka czy optymistka?
8. Ulubiona pora roku?
9. Ulubiony kolor?
10. Wymarzona podróż?
11. Ulubiony smak z dzieciństwa?
 
Blogi, które nominuję (kolejność przypadkowa):
1. Czary Mary Dori
2. Przy Starym Kuferku
3. Fiołki Aniołki
4. Anka z Dziergadła, biżutki i reszta
5. Kuferek z pasją
6. Madzialena
7. U Zielonego Anioła
8. Moje Inspiracje
9. Multanka
10. Smaganka
11. Małgosia z Galerii 61

Pozdrawiam serdecznie
Yagoshkaart  

8 komentarzy:

  1. Ciesze sie, ze moglam kogos uszczesliwic tym bardziej, ze dzis sa moje urodzinki:) Pozdrawiam
    koziolekhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. ojjj, ale miłe zaskoczenie :) dziękuję :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromnie dziękuję za wyróżnienie:o) Bardzo się cieszę, że moje biżuteryjne tworki komuś się podobają:o)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za wyróżnienie :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za nominację i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za wyróżnienie
    Anioł Zielony :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...