czwartek, 27 września 2012

Pierwsza wygrana z Candy :)

Dzisiaj dotarła do mnie paczuszka z wygranym Candy organizowanym przez Rosalię (blog Fiołki Aniołki). Jest mi niezmiernie miło i strasznie cieszę się z nagrody, ponieważ aniołek jest po prostu cudny. Nagroda z candy pierwotnie była inna, ale istniała możliwość wymiany, z której skorzystałam. Bowiem zamarzył mi się jeden duży aniołek :)

W tym miejscu chciałam również pochwalić Panią organizatorkę, ponieważ kontakt mailowy był świetny, paczuszka zapakowana perfekcyjnie (aniołek nie doznał żadnych uszkodzeń w czasie podróży), no i przede wszystkim wykonanie tegoż aniołka bardzo staranne. Dziękuję jeszcze raz i polecam serdecznie :)

Pozwoliłam sobie ofocić wygraną :)


Pozdrawiam serdecznie

1 komentarz:

  1. Dzięki za te miłe słowa :D Nawet nie wiesz jak bardzo mnie to cieszy, że Ci się podoba :)
    Zauważyłam teraz jak haniebnie krzywy jest kartonik! :) Ale musisz mi wybaczyć, bo przycinałam go w nocy, żeby rano zabrać ze sobą i wysłać ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozstawiony komentarz :)
Miłego dnia!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...